AZ A BIZONYOS HOTELSZOBA: 8.fejezet— Zita

 Fél tizenkettőkor ébredtem. Addig nem volt energiám  körülnézni, de akkor megtettem. Hát azt kellett mondjam, nem csak egy egyszerű szobát kaptunk, hanem egy egész lakosztályt. Az ajtón belépve egy kisebb folyosón találjuk magunkat, ahol balra a konyha van, jobbra pedig a mosdó és a fürdőszoba. A folyosó végén egy gyönyörű, napfény járta nappali, nagy ablakokkal és egy erkéllyel. Nappaliból nyílt a szobánk ami egyszerűen, wáó, letisztult volt,de nekem annyira tetszett. 

 Végiggondoltam mindent amit tegnap nem bírtam. Igazából nem igazán tudtam hova tenni ezt a gyors "költözést" és már nem is akartam sokat agyalni rajta, inkább főztem egy kávét amikor csengettek. Kinéztem a kukucskálón és egy fiatal fickó állt az ajtó előtt (a ruhájából gyanítottam,hogy itt dolgozik).

-Jó reggelt!- köszönt udvariasan
-Jó reggelt!
-Remélem nem zavarom, csak azért jöttem,hogy megkérdezzem, hozhatok valamit? Ebédet az étteremben fogyasztják, vagy idefent? 
-Szerintem az étteremben, köszönjük.
-Rendben. 

Antal felkelt és tudni akarta, ki volt itt. Én pedig válaszoltam.
-Egy beosztott, érdeklődött, hogy ebédelni lemegyünk-e. 
-Éhes vagy?
-Kicsit.
-Jó akkor menjünk. -mosolygott. Olyan rég nem mosolygott így rám. 

 Antal gyorsan átöltözött és lementünk ebédelni. A hotel többi része is olyan lenyűgöző volt mint a mi kis "lakásunk". Az ebédlőről nem is beszélve, csodálatos illatok terjengtek és baromi jó hangulata volt az egésznek. Leültünk a legelső asztalhoz és kértünk egy-egy étlapot. Nem kellett sokat gondolkodnom, mert már alapból úgy mentem le,hogy tudtam mit szeretnék aznap enni, így rendeltem egy nagy milánóis pizzát. Azt hogy Antal pontosan mit rendelt, nem is tudom, lekötött a tény hogy végre pizzát fogok enni. Már néhány napja nagyon megkívántam. A kiszolgálás meglepően gyors volt, aminek nagyon örültem. Mikor meghozták, rekord gyorsasággal fogyasztottam el, Antal ki is nevetett. 

 Ebéd után visszamentünk a szobánkba és Antal felhívta Pétert és elintézték telefonon, nem hallottam mit beszéltek, de nem is nagyon érdekelt, mert megtudtam,hogy van egy uszoda része a szállodának és épp oda készültem kicsit elütni az időt.

dolder_grand_hotel_garden_restaurant.jpg

®